15 stycznia 2025
OGŁOSZENIE o naborze na stanowisko referent w PCPR w Mrągowie 2025 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze, tj.: stanowisko referenta w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie/ Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (PZON) w Mrągowie
I. Wymagania dotyczące stanowiska:
- niezbędne:
- obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
- dodatkowe:
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego,
- znajomość procedur administracyjnych i przepisów wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego,
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office – Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole i pracy z klientem.
- mile widziane/preferowane:
- preferowane kierunki wykształcenia: administracja, praca socjalna,
- ukończenie szkoleń, kursów czy kierunków kształcenia w zakresie osób niepełnosprawnych, archiwizowania dokumentów czy obsługi klienta,
- doświadczenie zawodowe w zakresie pracy w administracji publicznej,
- umiejętność pracy pod presją czasu, z trudnym klientem,
- empatia i cierpliwość w stosunku do drugiego człowieka,
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
- kreatywność, samodzielność, komunikatywność,
- chęć doskonalenia zawodowego w różnych formach.
II. Główne obowiązki:
- przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków:
- o ustalenie niepełnosprawności i stopnia niepełnosprawności,
- o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej,
- o wydanie karty parkingowej,
- przygotowywanie i obsługa posiedzeń składów orzekających,
- archiwizowanie dokumentacji PZON,
- wprowadzanie danych do Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego dla przychodzącej i wychodzącej z PZON korespondencji,
- wydawanie osobom uprawnionym: orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, legitymacji osób niepełnosprawnych i kart parkingowych.
- udzielanie informacji o uprawnieniach dla osób niepełnosprawnych.
III. Warunki pracy:
Praca jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. 40 godzin tygodniowo, 8 godzin na dobę. Praca w warunkach biurowych. Stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka do dokumentów).
Nie występują bariery architektoniczne w dotarciu do pomieszczeń biurowych. Składnica akt znajduje się w piwnicy budynku, zejście po schodach.
Planowane zatrudnienie – luty 2025 r.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
V. Wymagane dokumenty/oświadczenia:
- CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (według załączonego wzoru),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów poświadczających staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (według załączonego formularza),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Każdy przedłożony dokument musi być własnoręcznie podpisany przez kandydata imieniem i nazwiskiem.
Kopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata jego czytelnym podpisem i opatrzone datą.
W przypadku zatrudnienia kandydata będzie obowiązany przedłożyć oryginały dokumentów do wglądu.
VI. Inne informacje:
- Przedłożenie oferty niespełniającej wymagań określonych w treści ogłoszenia skutkuje jej odrzuceniem, jako niespełniającej wymagań formalnych, bez wzywania kandydata do uzupełnienia oferty.
- Osoby, które spełnią wymagania formalne przejdą do drugiego etapu naboru, którym będzie test i rozmowa kwalifikacyjna. O terminie i miejscu ich przeprowadzenia osoby te zostaną zawiadomione indywidualnie.
- Kandydat, który zostanie zatrudniony, podejmie pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, będzie zobowiązany do odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż trzy miesiące i kończy się egzaminem pisemnym składanym przed komisją egzaminacyjną. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami wymienionymi w punkcie 5, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Osoby zainteresowane udziałem w naborze proszone są o składanie dokumentów aplikacyjnych w zaklejonej kopercie (z adresem zwrotnym) z dopiskiem – „Nabór na stanowisko referenta PZON” – w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie w terminie do dnia 24 stycznia 2025 r. do godziny 15:30 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie, ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo.
Za datę złożenia dokumentów uważa się dzień ich wpływu do PCPR.
Aplikacje, które wpłyną po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie BIP Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie (www.bip.pcpr.powiat.mragowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej PCPR.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania konkursowego na każdym z jego etapów.
Metryczka
Wytworzono: | 2025-01-15 10:52 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2025-01-15 15:23 | przez: Arkadiusz Cienki |
Podmiot udostępniający: | Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie | |
Odwiedziny: | 90 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.